  • Data: 2004-05-12 15:45:55
    Temat: Re: niechciane ojcostwo
    Od: "Pawel" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy Panowie ktorzy odpisuja na moje posty sa prawnikami ?
    Jesli nie moj trud w wyjasnianie pewnych rzczy jest marny, gdyz jak mniemam
    sami uwazaja sie za wybitnych znawcow prawa, ja mimo skoczenia studiow
    prawniczych uwazam ze nieco liznolem prawo. Panowie pewnie tak nie uwazaja.

    Co do poruszanej kwesti jest ogrom przeslanek utrzymujacych domniemanie
    prawne ze dziecko poczete w czasie trwania zwiazku malzenskitego a takze po;
    art. 62 k.r.o. odyslam dyskutantow do kometnarza owego kodeksu np.
    komentarzu pana Janusza Gajdy.

    P.

    p.s. zawsze panowie moze wytoczyc powodztwo o zaprzeczeniu ojcostwa skoro
    wiedza panowie ze wasza zona sie puszcza macie jak w banku wygrana sprawe a
    wszystkie koszty poniesie strona przegrywajaca