  • Data: 2021-03-20 12:27:16
    Temat: Re: nie dotyczy kierowców
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-19 o 21:08, Monika Głowacka pisze:
    > W rozporządzeniu o obostrzeniach napisane jest, że kwarantanna i inna
    > biurokracja przy przekraczaniu granicy nie dotyczy kierowców.
    > Jak udokumentowac, że jest się kierowcą wykonującym przewozy ?
    >
    > cytat: kierowców wykonujących przewóz drogowy pojazdami samochodowymi
    > lub zespołami pojazdów odopuszczalnej masie całkowitej
    > nieprzekraczającej 3,5tony w transporcie drogowym rzeczy oraz
    > niezarobkowym przewozie drogowym rzeczy;
    >

    > Przecież każdy kto ma prawo jazdy może przewozić niezarobkowo jakąś rzecz.

    Nie miałem jeszcze okazji trafić na jakąkolwiek kontrolę,
    ale zazwyczaj mam dokument transportowy typu CMR+ specyfikacje
    i to powinno wg mnie załatwiać sprawę- nawet można tam wpisać
    dane kierowcy i nastukać pieczątek, żeby dla urzędasów i policmajstrów
    bardziej wiarygodne było.
    Gorzej jak chcesz udowodnić ustnie, że realizujesz przewóz.