  • Data: 2009-06-24 14:11:02
    Temat: Re: nękanie przez sąsiada
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin D pisze:

    > domu. Nosiłam się z zamiarem założenia jakiejś kamery, a nawet uzyskałam
    > stosowną zgodę na piśmie od spółdzielni,

    A po co zgoda? Instalujesz zamiast wizjera i voila.

    > ale bałam się kosztów, ponadto

    Kamerka idealna do zamontowania w miejsce wizjera plus coś do nagrywania
    to koszt rzędu 500zł.

    > codzienne, inne problemy i brak odpowiedniego wykonawcy w naszym mieście
    > sprawił, że zamiar ten pozostał w sferze planów.

    ROTFL

    Zlituj się - do tego nie trzeba specjalisty z NASA ;)

    [ciach]

    > Bo tak naprawdę policja nic nie zrobiła, żeby nam pomóc wcześniej, czekała
    > wręcz, żeby dowody podać im gotowe na tacy. Okazało się też, że sama jestem
    > sobie winna, bo nie za każdym razem spisywane były stosowne protokoły
    > zgłoszenia, a każde zdarzenie i tak traktowane jest jako odrębne.Dla mnie to
    > kompletny absurd... Proszę o rady i pomoc, bo nie wiem już, jak się
    > teraz mamy bronić i czym to może się skończyć ?

    Normalnie - pozawracaniem głowy i umorzeniem sprawy.

    Chyba że ten czubek (bo inaczej kogoś takiego się nie da określić) ma
    dobre kontakty i trochę grosza na "sądowy fundusz emerytalny", ale IMHO
    nawet wtedy nie da się zrobić z tego niczego więcej jak niewysokiej
    grzywny i jeszcze mniejszej nawiązki.