  • Data: 2011-04-21 08:11:54
    Temat: Re: napasc w miejscu pracy
    Od: NoName <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-21 10:03, Alek pisze:

    > Możesz próbować, ale nie wiadomo co z tego ostatecznie wyjdzie (co da
    > się udowodnić). Może się okazać, że zamienicie sie rolami i to ty
    > będziesz oskarżony bo oni tylko chcieli zmienić zamki a ty napadłeś na
    > nich by im to uniemożliwić - kwalifikację prawną na ten czym sam
    > wskazałeś ;)
    > Tak czy tak możesz zgłosić sprawę policji (bez wskazywania art. kk) i
    > zobaczysz jak to oceni policja lub prokurator. Zawsze potem możesz sie
    > żalić na postanowienie lub samemu wnieść prywatny akt oskarżenia.

    mam swiadkow ze sie ze mna szarpali, ze zamkneli mi lokal (sklep), mam
    nagrania z dyktafonu jak mi kazali wypierdalac bo nie zaplacilem
    czynszu. Wezwałem ochrone, była policja i mam zaswiadczenie od lekarza
    ze zostąłem napadniety i mam ślady zadrapań
    Zreszta nie mieli prawa wchodzic do lokalu bo mimo ze to ich lokal, to
    ja go wynajmuje wiec sa na rowni z reszta klienteli. Nie wspomne juz o
    zamykaniu drzwi do sklepu na klucz i zmianie zamkow

    pozdr.