  • Data: 2005-05-24 15:20:25
    Temat: Re: motoryzacja: przepisanie samochodu.
    Od: Paweł Nowacki <b...@f...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    SzerszeN napisał(a):

    > podatek naliczany jest od ceny rynkowej samochodu jesli jego wiek nie
    > przekracza podajze 16 lat, pozniej naliczany jest od kwoty na umowie
    > kupna sprzedazy, oczywiscie jesli w ciagu odstatnich 3 lat nic sie nie
    > zmienilo
    >

    > a wracajac do tematu, jak rozumiem chcesz calkowicie zmienic wlasciciela
    > samochodu, moze w takim razie napisz po co ci to potrzebne, bo moze sie
    > jeszcze okaze ze to co kombinujesz wogole nie ma sensu, aha i pamietaj w
    > razie czego o polrocznej karencji czyli o fakcie ze jesli sprzedaz auto
> [...]

    Ok dobra.

    Jest osoba , ktora jest w trkacie rozwodu. Mąż ją i jej rodzinę
    (przepraszam za kolokwializm) wykołował na około 25 tyś do tego stopnia,
    że w chwili obecnej martwi się o to czy samochód na który też dostała
    pieniądze od dziadków (zarejestrowano na męża - brak PJ żony) mąż po
    rozwodzie jej zwróci.
    Przyszedł z niczym, ona kupiła mieszkanie (na szczęście nie został już
    zameldowany w jej aktualnym mieszkaniu) i wiele innych rzeczy.

    Na szczescie nie robi problemow z samochodem, ktory i tak juz
    wystarczajaco zniszczyl.... wiec chce sie dowiedziec jak bezp i tanio
    zmienic jego wlasciciela.
    --
    Pawel Nowacki (b...@f...eu.org - Subject: "NETGROUPS")
    tel. +48 600 100 825, icq# 32149351