  • Data: 2004-11-16 19:16:22
    Temat: Re: mieszkanie, kwaterunek, wnuczka
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Taką sprawę zalatwia sie sądownie. Terminowe opłaty nie maja tu nic do
    rzeczy. Jezeli tam rzeczywiscie mieszkasz - fizycznie(a nie wyjechalas za
    granice,na studia itp.) masz 99% szans na przyznanie po babci. prawo do
    kwaterunku dziedziczy sie po małzonku i rodzicach.po babci nie.ZGM nie moze
    ci przyznac lokalu bo nie ma podstaw .podstawą bedzie wyrok sadu w sprawie o
    wstąpienie w stosunek najmu lokalu mieszkalnego.... i to sad robi cos w
    rodzaju wywiadu srodowiskowego, wazne ze mieszkali tam Twoi rodzice. Ja
    miałam podobna sytuacje Głownym lokatorem byla babcia , ktora zmarła.mama
    zyla kilka lat dlużej ale nie przepisała na siebie mieszkania .Gdy zmarła
    zostałam z reka w nocniku nie majac na dodatek zadnych dochodów .Mieszkanie
    w centrum Krakowa 60m .a ja sama - pojedyncza.
    TMK