  • Data: 2004-11-01 14:46:42
    Temat: Re: masz roszczeniowe podejscie do zycia
    Od: YazOO <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Użytkownik "YazOO" <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl> napisał w wiadomości

    > hmm? Nic? Rozumiem, ze płacisz za mieszkanie, za wyzywienie, swoją cześć
    > mediów, płacisz mamie za to że Ci pierze itd?

    media za moja kase a pierze pralka! i nie mialem na mysli tego co
    jest w przedziale obowiazkow takich jak jedzenie itp!

    To, ze Ci nie daje na nowe
    > buty za 400zl nie znaczy, ze nie masz od niej nic.

    buty za 400zl to tez z moich zarobionych pieniazkow!
    matka nigdy nie zgodzilaby sie na takie drogie buty!

    Weź dorośnij dziecko.

    doroslem juz dawno!

    nie myslcie ze jestam jakims samolubnym bachorem nie umiacym nic
    samemu zrobic oczekujacym tylko na kase od rodzicow!
    to ze nie chce mieszkac z matka to nie sa kwestie kasy!
    chodzi o to ze nie moge totalnie sie z nia ani z moim bratem
    porozumiec!o reszcie rodziny nie wspomne!!!
    to juz sie kawalek czasu ciagnie i staje sie meczonce!
    wiem ze moge sobie znalezc prace ale chce sie uczyc jeszcze
    trybem dziennym!i dlatego pytam o te alimenty!
    i jeszcze raz pisze! nie do konca tu o kase chodzi!!

    --
    ->yazoo(at)box(dot)net(dot)pl<-