  • Data: 2002-10-24 07:40:52
    Temat: Re: mandat od Straży Miejskiej
    Od: "Omo" <M...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ,

    > nie wiem jak teraz, ale przez długie lata
    > w tygodniku "Motor" rubrykę prawną
    > prowadził autor/współautor komentarzy
    > do Prawa o ruchu drogowym, p. Zb. Drexler.
    > Sporo pisywał też o strażnikach miejskich/gminnych;
    > najlepiej napisz do niego.
    >
    > pzdr
    > gl

    Dzięki, pobawiłem się myślą "co by było gdyby" i wystarczy :). Nad problemem
    zacząłem się zastanawiać pod wpływem korespondencji Maxa Kolonko w DTV kilka
    dni temu - o firmie zajmującej się w Stanach wyłącznie unieważnianiem
    mandatów na podstawie błędów formalnych popełnionych przy ich wystawieniu.
    Kolonko twierdził, że sam niejednokrotnie korzystał z ich usług z dobrym
    skutkiem. Czyżby była u nas nisza prawna do zagospodarowania?
    Pozdro - Omo