  • Data: 2010-09-08 15:08:39
    Temat: Re: mandat niezgodny z prawem
    Od: "Papo5murpfs" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "witek" napisał :
    > mandatu sie nie dostaje, mandat sie przyjmuje.
    > skoro przyjales to jechales niewlasciwa strona drogi i przekroczyle
    > predkosc.

    ok, ale jeśli mandat będzie że przekroczyłem niedozwoloną prędkość 40km/h na
    drodze gdzie obowiązuje 90km/h to tfoim zdaniem co oznacza?:O)
    albo dajmy na to że był wypadek i zeznałęś że jechałeś prawą stroną drogi a
    przyjełeś mandat za jechanie lewą stroną drogi, to co ftedy?:O)

    p.s. czyli wychodzi na to że milicja może wystawiać mandaty jak chce,
    nieważne czy zgodnie z prawem i z prawdą, ale ważne żeby wicsnąć ten mandat
    kierowcy, jak jeleń weźmie to załatfione, państfp prafa, co się dziwić:O)