  • Data: 2004-07-29 07:23:55
    Temat: Re: mam czekac następne 14 dni?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel wrote:

    > http://sklep.komputronik.pl/html.php?e=serwis#gwaran
    cja

    No cóż, ciekawą mają interpretację przepisów...
    Gwarancja żadnych skutków niezachowania terminu nie przewiduje. Tym
    bardziej zwrotu towaru.
    Jeśli jesteś konsumentem (nie kupiłeś w związku z działalnością
    gospodarczą lub zawodową) złóż reklamację z tytułu niezgodności towaru z
    umową (ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej), określ
    przy tym swoje żadanie (wymiana albo naprawa).
    Tyle że niezgodność musiała istnieć w chwili zakupu. Kiedy kupiłeś?
    więcej: www.federacja-konsumentow.org.pl

    Jeśli nie jesteś konsumentem - żądaj wymiany na podstawie art.561§1
    kodeksu cywilnego (rekojmia) albo odstępuj od umowy na podstawie art.560 kc.

    KG