    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: lotnisko - przewożenie płynów
    Date: Sun, 09 Nov 2008 18:55:44 -0600

    yapann wrote:
    > ani butelka ani jej zawartosć ani Twoja błyskotliwość :) - zakupu na
    > lotnisku możesz dokonać _po przejściu przez bramkę i nie podlegają one
    > już żadnym kontrolom (nawet w przypadku przesiadki (chyba że wyjdziesz
    > na zewnątrz)) Stąd wiadomo, skąd pochodzą :)

    podlegały kontrolom zanim znalazły się w strefie chronionej.
    To nie ma być zabezpieczenie przed wszystkim i wszystkimi.
    Wiadomo, że jak się 50 ludzi zrzuci to każdy z nich wniesie po 100 ml i
    sie razem uzbiera. To ma być zabezpieczenie przed pojedynczymi mniej
    zorganizowanymi idiotami.
    Tych bardziej zorganizowanych łatwiej namierzyć dużo wcześniej.

    > Moje pytanie jest aktualne - czy mam gwarancję możliwości wniesienia
    > płynu do 100 ml przez bramkę, czy też tylko security nie mają obowiązku
    > takiego czegoś cofnąć?

    nie masz żadnej gwarancji na nic.
    Ochrona może ci cofnąć wszystko na co ma ochotę łącznie z tobą w całości.
    Co się tyczy lekarstw, to warto mieć jakieś papiery, że takowe lekarstwo
    jest niezbędne. W twoim interesie jest aby zadbać o jaknajwiększą
    wiarygodność tego, że zawartość jest taka jak napisane. Fabryczne
    opakowania może zdecydowanie pomóc.
    Reszta to indywidualne podejście. Po prostu prosić szefostwo i tłumaczyć
    tak długo jak się da. Oni też nie mają być ochoty na pierwszych stronach
    gazet i wylecić z roboty.