  • Data: 2004-11-09 19:50:56
    Temat: Re: likwidacja zakładu z zwolnienie z pracy
    Od: "ToMasz" <w...@p...KOM> szukaj wiadomości tego autora

    Marek mszyma Szymański wrote:
    > Witam,
    >
    > Użytkownik "ToMasz" <...KOM> napisał
    > A co z urlopem - nie masz jakiegoś niewykorzystanego?
    > (ekwiwalent)
    pozostało kilka dni, ale u sprawa jest jazna- jest mi winien ekwiwalent.

    > Jaka to była umowa - czas nieokreślony? określony?
    na czas NIEOKRESLONY

    > okres wypowiedzenia (płatny wszak)? ewentualna odprawa?
    W tym jest włąsnie problem. nie było WYPOWIEDZENIA, wiec jak ma byc liczony
    okres wypowiedzenia?

    > Pewnie trochę na tobie zaoszczędził...
    > Może obiektywnie musiał firmę zwinąć,
    > ale przyjmując pracownika - wziął na siebie pewne zobowiązania.
    Zgadza sie, ale to jest wurtka, a włąściwie wrota, jak zwolnic pracownika(
    ów) z dnia na dzień, nie ponosząc zadnych kosztów. Zamykasz firme, to co
    było własnością firmy sprzedajesz żonie bratu itp.... pracownicy na bruk!
    następnego dnia klienci nawet nie wiedzą ze coś sie stało, bo nazwe mozna
    nadac taką samą tylko nip sie zmienia....
    Akurat mój pracodawca w momencie gdy mnie zwalniał miał ( na spółke) jeszcze
    dwie firmy.
    ToMAsz