  • Data: 2004-09-19 17:36:15
    Temat: Re: lestniskowo mieszkalny
    Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzesioo Krak" <g...@a...com> napisał w wiadomości
    news:cik9ma$gap$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ten
    > związanych
    >
    > dzieki wielkie tak wlasnie zrobie, szkoda ze nie ma takiej waznej roznicy
    > jakims jednym akcie prawnym lub cos w tym stylu

    z teo co sie orientowalem to jakis cudow nie ma. letniskowy stawiasz jak
    chcesz. w mieszkalnym jesli np masz schody na poddasze to musisz miec je
    odpowiedniej szerokosci; nie mozesz wchodzic do pokoju prosto z zewnatrz
    tylko musi byc wtedy wiatrolap lub kurtyna itp
    z architektami to tez do konca tak nie jest rozowo, ja moja mialem ochote
    zlinczowac za ogrom zmarnowanego czasu i niekompetencje :). ale tak bywa w
    kazdym zawodzie. powodzenia