  • Date: Wed, 24 Sep 2008 16:50:43 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupiony dom z działka uzbrojoną - wody i pradu nie ma ?

    Wojtek pisze:
    > kupilem rok temu dom
    > w umowie było napisane ze działka ma być do kwietnia 2008 roku uzbrojona w
    > prad i wode

    A jak to jest dokładnie sformułowane?

    > dom juz jest prawie zrobiony tak że możnabyloby się wprowadzić
    > ( chcialem to zrobic od 1 pazdziernika ) ale nie ma wody.

    Łap deszczówkę w zbiornik ;)
    (BP,NMSP ;) )

    > Osoba od której kupiłem dom tłumaczy że pozwolenie już jest w gminie ale nie
    > ma jakiegos planu czy czegoś takiego i nie mogą zacząć kopac i podlączać mi
    > wody.

    Tak to bywa z inwestycjami gminnymi - trudności obiektywne itepe ;)

    A jak jeszcze się trafi przejście instalacji przez kawałek drogi będący
    czyjąś prywatną własnością albo w okolicy pomników przyrody... Brrr...

    > gmine mam ścigać czy osobe od której kupiłem dom ?
    > co mnie obchodzi co sie dzieje w gminie? ja kupilem dom z uzbrojoną
    > działką...
    > jak można to załatwić ? mam w rodzinie prawnika i wybieram się niedługo do
    > niego- czy może mi jakoś pomóc? i jak najlepiej tą sprawę załatwić?

    Ale co chcesz uzyskać? Zrezygnować z tego domu? Wydoić kasę? Mieć wodę?

    Bo jeśli chodzi ci o to ostatnie - to ja bym sugerował pomyśleć o
    własnej studni i ewentualnym obciążeniu kosztami sprzedającego.