    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kradzież sygnału telewizji kablowej
    Date: Wed, 05 Sep 2007 15:21:10 GMT

    > Żeby przebić szpilką do wewnętrznego kabla trzeba ominąć zewnętrzny ekran
    > bo
    > inaczej będzie zwarcie między tymi przewodami i bezpiecznik w bloku
    > odłączy sygnał. Trochę zachodu wymaga połączenie bez zwarcia ale jest
    > możliwe.

    Zgadza sie.

    > Zastosowanie różne, na przykład jeśli ktoś ma pakiet minimaly albo w ogóle
    > zrezygnował z umowy z tv kablową, to kabel zostaje idący do mieszkania,
    > więc można się podpiąć pod puszką żeby dostać sygnał. W innych sytuacjach
    > to chyba nie jest opłacalne,

    Oczywiscie, chodzilo mi o przedstawienie, ze jest to mozliwe i przy
    odpowiedniej sprawnosci manualnej mozna taka operacjie przeprowadzic.

    > szczególnie nie będzie to opłacalne niedługo, gdy sygnał w kablu będzie
    > zakodowany i dostęp do niego nic nie da bo trzeba będzie mieć dekoder w
    > domu praktycznie nie do dostania nielegalnie.

    Jesli kablowka dziala w oparciu na telewizji cyfrowej, to "szpilka" czy
    nawet fizyczna ingerencja w kabel juz nic nie da.
    Uwierzytelnianie na podstawie karty i dekodera. Bardzo trudna sprawa do
    obejscia, choc jak sadze nie niemozliwa.