  • Data: 2006-06-11 21:58:44
    Temat: Re: kradziez roweru spod hipermarketu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP [###jimi@_FALSE_.ceti.pl.###] napisał:
    > Chyba w cuda wierzysz ... im to trzeba w zębach zanieść. Jak w moj
    > samochód uderzył jeden gnojek na parkingu przysklepowym, to dopiero
    > jeden z świadków rozpoznał sprawce za tydzien ... pomimo ze w
    sklepie
    > był monitoring i kamery na zewnatrz.

    Taż przeca napisałem, że znalezienie kasety sukcesu nie gwarantuje. Po
    pierwsze może się okazać, że kamera była niesprawna. Po drugie, jak
    nawet była sprawna, to może się okazać, że obrócona w inną stronę. Jak
    nawet we właściwą, to pewnie twarzy rowerzysty nie kadrowała, więc
    będziemy mieli sylwetkę. Dobrze, jak bez kapuzy na głowie, bo jak z
    kapuzą, to nic nie będziemy mieli. No i jeszcze problem, bo 2 godziny
    przed postem pytającego, to akurat zachód słońca był. W kamerze może
    nie być nic widać.

    No i jeśli te moje pesymistyczne przypadki nie nastąpią, to będziemy
    mieli twarz n/n osoby. Teraz pytanie, jaka jest szansa, że na
    podstawie zdjęcia uda się ustalić sprawcę. Jak gość policjantom znany,
    to pewnie zostanie rozpoznany. Gorzej, jak facet jeszcze nie był
    karany albo zgoła z innej dzielnicy albo miasta przyjechał po rower.
    Szanse niemal zerowe.