  • Data: 2013-03-22 14:32:34
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-03-21 18:03, Shrek wrote:

    > Uwaga na niskolatające kwantyfikatory.

    Kiedyś zdaje się mógł się całkiem legalnie spotkać rowerzysta z
    samochodem na przejeździe rowerowym. Albo klasyczne skręcanie w lewo na
    zakładkę. Albo równorzędne i samochody z czterech stron - ktoś musi
    ruszyć pierwszy - ruszą razem i bum. Albo po prostu wyprzedzasz TIRa i
    mijasz jakiś ważny znak, którego nie jesteś w stanie zauważyć, bo jest
    przez niego zasłoniety, albo...

    Shrek.