  • Data: 2013-03-17 19:55:34
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Nie bardzo rozumiem toku myślenia. Ktoś jest zbyt mało bystry, aby
    > wytoczyć powództwo przeciwegzekucyjne, a ma być na tyle bystry, aby
    > wytoczyć powództwo o odszkodowanie?

    Moze przez 31 dni sie nauczył po prostu?

    Ale nie... Ty nie rozumiesz.

    15 marca zajmuje komornik moja rzecz, choc to nie ja jestem dluznikiem.
    Nie moge korzystac zmojej rzeczy 16 marca, to moje narzedzia pracy, wiec
    trace dniowke, pisz epismo, ile to trwa az mi oddadza moje narzedzia
    pracy? KAzdego dnia trace dniowke.

    Rozumiesz, dlaczego nalezy mi si eodszkodowanie NAWET JESLI wytocze
    powodztwo przeciwegzekucyjne i nawet jesli potrwwa to tytlko 3 dni?

    > Poza tym nie pisz, że "ktoś dostanie odszkodowanie", bo rozmawiamy o
    > aktualnym stanie prawnym, a nie o tym, "co kto chce, żeby było".

    Rozmawiamy o tym jak jest i jakie sa bolesci tego jak jest i rozmawiamy
    o tym jakby bylo gdyby bylo lepiej.