  • Data: 2005-01-05 09:44:58
    Temat: Re: kiedy wyrok sadu ulega przedawnieniu ?
    Od: "łysy" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    pierwszy wyrok - 8 miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniu na...
    (niepamientam ile dokładnie)+ jakaś tam grzywna

    drugi wyrok - 600 zł grzywny za prowadzenie roweru w stanie nietrzeżwym
    (podkreślam tylko grzywna, bez kary pozbawienia wolności)

    kurator wnosi o zarządzenie kary, sąd przyjmuje wniosek i kara zostaje- 8
    miesięcy więzienia, odwołuję się od tego

    i chodzi mi teraz o to ile razy moge się odwoływać, co mi przysługuje i czy
    kurator żeczywiście mógł wnieść taki wniosek, bo mnie tu oczy zamydlał że
    wniosek bedzie pewnie odrzucony bo ta druga kara to tylko grzywna itp. a na
    sprawie nie było żadnego gadania.... wienien, jechał, to do pierdla,
    jak mam sę teraz obronić przed tym żeby sąd 2instancji tj. po tym moim
    odwołaniu nie zarządził jednak wykonania tej kary

    z góry dziękuje za odpowiedz