  • From: "Franek Kowalski" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: karta pobytu czasowego - meldunek
    Date: Sun, 31 Jul 2005 15:31:38 +0200

    Użytkownik "tucci" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dci5j7$jaf$1@inews.gazeta.pl...
    > Niestety w przypadku meldowania cudzoziemców na okres dłuższy niż 2
    > miesiące niezbędna jest obecność właściciela mieszkania z dokumentem
    > potwierdzającym prawo do lokalu no i meldowanych osób.
    > To już przerobione mam. Mimo to dziękuję za odpowiedź.

    Co miasto to inny obyczaj. Ja meldowalem zone (cudzoziemke) na podstawie
    umowy najmu - ktora byla tylko na mnie. Pokazalem tez akt malzenski - w
    sumie to nie wiem czy byl potrzebny. - meldunek na czas do konca trfania
    umowy lub konca waznosci karty podytu - zalezy co szybciej sie konczy.
    Wlasciciel ani akt wlasnosci mieszkania nie byly potrzebne.

    Franek