  • Data: 2011-03-01 22:57:33
    Temat: Re: jak zostac szeryfem w swoim miescie
    Od: "Maciek." <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "prg" <b...@b...pl> napisał
    > Podkreślam, że zainteresowanym nie chodzi o wymierzanie kary niedobrym
    > kierowcom, ale o zwrócenie policji uwagi na duży problem bezpieczeństwa
    > na tym przejściu.

    Taa... Gadałem kiedyś z policjantem o tym jak to mi pod domem parkują. Wolno
    im, to jasne ale umówmy się, że chciałbym mieć dla siebie chociaż te pół
    metra szerokości chodnika...
    Pan policjant zareagował na moje narzekania - "od tego jest straż miejska".
    - Ale panie oficerze, SM ma to w d*. Mam gwoździa użyć?
    - Rób pan co chcesz ale tak, żeby pana nikt za rękę (z tym gwoździem -
    przyp. red.) nie złapał.

    Jedyne wyjście to codzienne zgłaszanie wykroczenia do SM. Zgłaszanie, bo
    jeśli zareagują to tylko na wezwanie, na prewencję nie mają pieniędzy - nikt
    nie będzie pilnował zebry jeśli nie czeka go za to premia. W przypadku braku
    reakcji SM, zostaje chyba tylko telewizja ale i tu może być różnie - żadna
    sensacja, krew sie strumieniami nie leje, nic nie wybuchło, wieżowiec się
    nie zawalił, więc ciężko będzie uzasadnić wyjazd ekipy z kamerą.
    Najlepiej gdyby do tej szkoły chodził dzieciak kogoś takiego jak radny czy
    inny urzędnik i żeby temu dzieciakowi coś się przykrego przydarzyło na tym
    przejściu - wtedy znajdzie się milion na sygnalizację, na etat dla
    Przeprowadzacza... A tak, to czego chcesz od władzy? Trzeba było myśleć
    przed wyborami samorządowymi a nie po! Teraz już nawet nie ma na kogo
    napsioczyć, że naobiecywał a nic nie zrobił.

    W ostatecznej ostateczności może być znudzona żona radnego wystająca dzień
    cały w oknie - wystarczy ją przekonać, że sytuacja pod sklepem jest widoczna
    z jej okna oraz że jej przeszkadza a resztę już sama załatwi przez telefon.

    Czyli ruszcie głową!

    --
    Maciek.