    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: izba wytrzeźwień
    Date: Mon, 20 Feb 2006 14:37:36 +0000 (UTC)

    pl> napisal(a):

    > a to nie jest przekroczenie uprawnien (policjantow)?

    To? To jest nic.

    Mam również kolegę, który poszedł po imprezie spać do zaparkowanego
    na chodniku przed domem samochodu. Nie wiem dlaczego, ale to nie jest
    przecież zabronione. W efekcie przez dwa lata jeździł tramwajami.
    Słowo dwóch trzeźwych policjantów przeciwko jednemu "pijakowi"...

    Czasem to mi się wydaje, że po alkoholu to najlepiej przebywać albo w
    prywatnych pomieszczeniach, albo ew. w taksówce. Chociaż i to nie
    wiadomo. Tego samego kolegę, co to go wyżej opisałem że do izby go
    zabrali za zbyt długie szukanie portfela, w Krakowie pobił taryfiarz.
    Już wysiadał i chciał płacić, a facet się obrócił, spojrzał i "aaaa
    to ty byłeś, chuju jeden!", wysiadł i bum w mordę :) Nie pomogły
    tłumaczenia, że w Krakowie jest od kilku godzin, a poprzednio to
    był na wycieczce jeszcze w podstawówce. :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/