  • Data: 2011-02-19 20:05:42
    Temat: Re: inwestycja (osiedle) a niedostateczny wskaźnik parkingowy
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy liczby (wskaźniki) z MPZP muszą się stosować restrykcyjnie czy są
    > jakieś zaokrąglenia/marginesy?
    >
    > przykład: deweloper oddał osiedle na którym wkaźnik parkingowy wynosi min
    > 1,2 natomiast w rzeczywistości jest poniżej (brakuje albo niecałego
    > miejsca albo trzech - tu nie mam pewności w pewnym wyliczeniu na tę
    > chwilę)
    >
    > - czy jest to niezgodność akcpetowalna?
    > (nooo 'pomijajac' fakt, że auta stoją 'jedne na drugim' (braki parkingowe)
    > po kątach ... )

    Ja mialem podobny temat jakies 8 lat temu. Mailo byc jedno miejsce na jedno
    mieszkanie. skonczylo sie, ze bylo jakies 0,6. I UM i Nadzor itp zlalai to
    na maksa. Odebrali i sie nie przejmowali zadnymi pismami w tej sprawie. Pare
    lat pozniej dobudowali GARAZE. Wtedy wspolczynnik wyniosl juz to 1 - ale
    graz kosztuje kilkadzieista tysiecy ... I nadal dla UM czy nadzoru to nie ma
    znaczenia

    Fantom