  • Data: 2010-12-28 09:37:52
    Temat: Re: ile czasu na oddanie towaru...
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości
    news:ifcar2$5c9$1@news.onet.pl...
    > ...z powodu niezgodności z umową?
    >
    > konkret: kupiłem patelnię która miała być na płytę indukcyjną. w
    > rzeczywistości nie działa z indukcją.
    > kupiłem przed świętami, a w miejscu zakupu będę koło 10 stycznia. czy nie
    > za późno na oddanie??
    >
    > mniejsza o te kiladziesiąt złotych, ale wkurza mnie pieprzona nieuczciwość
    > producentów...

    Sprobuj moze pisemnie reklamowac (z uzasadnieniem, ze w miejscu zakupu
    bedziesz dnia tego to a tego). Wyslij reklamacje listem poleconym (moze
    nawet priorytetem poleconym?).
    Nie jestem w 100% przekonany, ale taka reklamacja rowniez winna byc
    rozpatrzona i za date zlozenia reklamacji uwaza sie date wyslania
    (dostarczenia?) pisma reklamacyjnego.