    From: "Serwiz" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja i koszty wadliwej części
    Date: Tue, 10 Sep 2002 15:32:37 +0200

    Użytkownik "Seba" <s...@b...nospam.gnet.pl> napisał w wiadomości:
    > Witam
    >
    > Kupiłem część do samochodu (używaną). Gość dał mi na nią gwarancję. Po
    > zamontowaniu okazało że jest ona uszkodzona. Koszt wymiany tej części był
    > dużo wyższy niż sama część.
    > Czeka mnie kolejna naprawa tej samej usterki.
    > Czy ktoś może mi powiedzieć czy mogę się domagać zwrotu pieniędzy za część
    > kosztu jej wymiany ?
    > Jeśli tak to gdzie i w jaki sposób to zrobić ?

    Możesz się domagac zwrotu kasy za część, ale nie widze mozliwości domagania
    się zwrotu kasy za wymianę. Kupując używaną część należy brać pod uwagę taką
    ewentualność że dana częśc może być uszkodzona lub nadmienie zużyta. Życie
    nie nauczyło że skąpstwo nie popłaca? Jeśli nie ma paierka potwierdzającego
    gwarancję to masz prawa z tytułu rękojmi i w pesymistycznym przypadku nie
    masz części i kasy przez następne 14 dni.

    Serwiz