  • Data: 2007-04-20 00:24:24
    Temat: Re: gdzie nasze obiecane nowe tanie 100.000 mieszkan???
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    o...@g...com napisał(a):

    > pojda w gore. co ma robic mlody czlowiek 22l ktory chce miec wlasne 4
    > katy? ma przez nastepne 10 lat mieszkac z rodzicami?? do cholery

    Ja buduję domek - taniej :)

    > zaczynam tracic cierpliwosc. developerzy robia z cenami co chca - to

    Wolny rynek.

    > zlodziejstwo w bialy dzien!

    'Złodziejstwo'? Taka cena - domagasz się prezentów?

    > dlaczego wladza nic nie robi??

    A co ma zrobić? Do komuny ci tęskno?

    Jak ci się nie podoba - won na Kubę. Tam ceny mają regulowane.

    > ps. kredyt 300.000 na 30 lat kosztuje k. 1.200zl/mies - to srednio

    Gdzie taki tani dostałeś? Ja też chcę :)

    > pensja przecietnego kowalskiego

    Średnia krajowa jest chyba jednak deczko wyższa.

    > - wiec jak ma on kupic mieszkanie?

    Legalnie.

    > lepiej wybrac karton?

    Co kto lubi.

    > ... i rzad chce zatrzymywac mlodych ludzi w kraju - tylko gdzie i za
    > co oni maja mieszkac!!??

    Jak nie masz problemu prawnego tylko pieniactwo pseudo-polityczne chcesz
    uprawiać - spadaj na pl.soc.polityka