  • Data: 2006-03-09 18:28:31
    Temat: Re: falszywy? a jednak nie falszywy:)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    R6 [###bez s...@g...pl.###] napisał:
    > w sierpniu 2005 r sisotra robila zakupy w auchan w forcie wola przy
    > placeniu okazalo się ze jeden z banknotow 10 pln nie swieci się w
    > testerze wiec tryumfalnie kaskierka stwierdzila, ze zlapala
    falszerke !!!
    > wezwano dzielna ochrone potem policje w sumie siostra najadla sie
    > wstydu i zmarnowala ok 3 godzin !
    > w listopadzie 2005 zostala wezwanie na policje w celu przesluchania
    znow
    > zmarnowane caly dzien bo mieszka poza wawa !
    > pod koniec lutego 2006 przyszla koperta z logo auchan w ktorej bylo
> [...]

    Coś tu jest nie tak. Banknot zabezpieczyła Policja i Policja ma go
    wydać. Nie odbywa się to za pośrednictwem sklepu. Nie robi się tego
    poprzez wysłanie w zwykłym liście, bowiem policjant potrzebuje
    pokwitowanie na wydany dowód. Tak więc ja bym to wyjaśnił na tej
    komendzie. No i Policja wysyła dokumenty w kopertach z pieczątką, a
    nie LOGO jakiś tam firm (nawet gdy są stroną postępowania).

    Co do żądania odszkodowania od AUCHAN-u, to moim zdaniem należało by
    dowieść, że kasjerka świadomie (załóżmy ze złośliwości) nie chciała
    tego banknotu przyjąć i narobiła Twojej siostrze problemów. To bywa
    tak trudne, że nie możliwe.