    From: "gargomel" <s...@d...la.la>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: działki, ich dane, ciąg dalszy
    Date: Wed, 27 May 2009 23:17:41 +0200
    Sender: B...@p...centertel.pl

    Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał:
    > Dadzą mi ewentualnie podejrzenie, że mapki odbiegają od terenu.

    nic ci dadzą, przcież ci tłumaczę że wyrys jest zbyt niedokładny żeby na
    jego podstawie można było stwierdzić rozbieżności do 5ciu metrów, a
    dokładnych mapek, oraz danych będocych w zasobach urzędu urzędasy nie chcą
    ujawnić (napisali to na piśmie)

    > A z czego to "powinno" wynika? Gmina ma dane dotyczące powierzchni z
    > deklaracji podatkowej właściciela, więc zakładając, ze nim jesteś, to jaki
    > sens się ich domagać?

    mówię o urzędzie geodezyjnym, oni przecież się zawodowo zajmują pomiarami
    wszystkich działek i ewidencjonowaniu pomiarów a nie czytaniem deklaeracji
    podatkowych

    > Nie mam juz siły Cię przekonywać. Licz z całki, skoro chcesz sobie
    > utrudniać życie. Przyjmij jedynie moją radę, że linijką łatwiej i
    > dokładniej.

    ale nie nie musisz przekonywać, sam nie wiesz jak to policzyć, a jako
    rozwiązanie sugerujesz jakieś metody "na oko" tyle to każdy potrafi, chyba
    ze te działki celowo są takie koślawe żeby do ich pomiaru był potrzebny
    geodeta, który w teranie będzie mierzył trójkąty?

    > Jeśli prawdą jest to, co piszesz - a nie mam żadnych podstaw Ci nie
    > wierzyć - to z kręgu podejrzanych na 99% możesz wykluczyć urzędy.

    kto za tym stoi to już bada prokuratura (miejmy nadzieję ze wybada), w
    kazdym razie fakty są jakei są, a fakt że urząd raz że nie odpowiada w
    ustawowych terminach na pisma, to dwa nie udziela informacji których
    udzielić ma obowiązek, to na 99% urząd jest w to zamieszany