    From: <w...@c...3miasto.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dostawca internetu a wspólnota mieszkaniowa
    Date: Thu, 25 Mar 2004 13:28:56 +0000 (UTC)

    > Sytuacja jest taka. Dostawca internetu podłączył w moim lokalu stałe łącze,
    > stosowna uchwała została podpisana przez lokatorów (chodzi najprawdopodobniej
    > o zezwolenie na korzystanie z pomieszczeń wspólnych). Parę dni po
    > zainstalowaniu, okazało się że została przegłosowana nowa uchwała i
    > jednocześnie zniesiono poprzednią. Ja jako właściciel lokalu, oraz firma
    > dostarczająca usługi internetowe nie została o tym poinformowana. Dodatkowo
    > firma która obecnie dostarcza usługi twierdzi że teraz ma wyłączność na
> [...]

    w polsce wszystko ostatnio przechodzi. ja mam innego rodzaju problem -
    dostałem odmowę zgody na wykonanie instalacji dostępu do internetu w blokach
    po tym jak

    1) dostałem wcześniejszą ustną zgodę.

    2) odmowę dostałem po b. długim czasie od złożenia podania

    3) głównym uzasadnieniem odmowy było że mieszkańcy MAJĄ JUŻ MOŻLIWOŚĆ
    DOSTĘPU do internetu.

    po dalszych odwołaniach dostaje odmowy tym razem zasłaniając się że już w
    iluś blokach instalacja jest wykonana (tyle że przez abonentów samemu lub na
    zlecenie - są kwity). Urząd ochrony konkurencji najwyraźniej olał sobie
    sprawę po tym jak zgłosiłem.