  • 1. Data: 2002-07-31 08:25:20
    Temat: Re: dlaczego mam placic za wymiane prawa jazdy
    Od: "Arjano" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Sebastian D-D" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:000501c23725$b9a34d80$0c00a8c0@euronet.net.pl..
    .

    > Dlatego ze, jak to sie mowi: "na wladze nie poradze". Jesli jest akt
    prawny
    > to niestety - trzeba go przestrzegac :)

    Witam !

    To ja do wątku dołączę takie pytanko : mój dokument P.J wystawiony został w
    1983 r. Powinienem go zatem wymienić do końca tego roku. Ale w 1993 roku
    skradli mi dokumenty i wystawiono mi wtórnik, na którym widnieje _data
    wydania dokumentu_ : 1993 rok. Więc wg tego miałbym jeszcze sporo czasu do
    wymiany. Która data się liczy? Wtórnika czy dokumentu podstawowego (rok
    wydania zakodowany jest zresztą w numerze podstawowego prawka na 83).

    pzdr
    Arjano