  • Data: 2006-04-25 04:53:36
    Temat: Re: deweloper i zmiana zabudowy osiedla
    Od: BOULI <wmeger@_wytnij_to_._i_to_tez_.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wielce Szanowny(a) Voy raczył(a) napisać :
    > Witam
    >
    > W umowie przedwstępnej jest strona z całym planem
    > osiedla, jak miało wyglądać po wybudowaniu wszystkich bloków.
    > Po wybudowaniu części bloków (tam też teraz mieszkam) deweloper
    > zmienił resztę osiedla, niestety moim zdaniem na gorzej (większa zabudowa).
    > Miasto musiało pewnie zgodzić się na zmianę zagospodarowania przestrzennego.
    >
    > Gdybym wiedział jak będzie wyglądało osiedle po zmianie to pewnie
    > bym nie kupił mieszkania.
    >
    > Czy mogę wystąpić do dewelopera o jakąś rekompensatę?
    >
    > Dzięki.

    znajac zycie to umowa z deweloperem jest tak napisana , ze mozesz tylko
    im podziekowac, ze raczyli cos zmienic na (nie)korzysc...

    niestety w tej chwili przy takim popycie na mieszkania deweloperzy robią
    sobie co chcą, a ich umowy... no cóż - "nie chce Pan podpisać to niech
    Pan spada, my innych klientów na to mieszkanie" ;/

    źródło: znajomi pracujący deweloperów ;/