eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy rzad jest niekompetentny czy moze celowo chca zarznac polski internet? › Re: czy rzad jest niekompetentny czy moze celowo chca zarznac polski internet?
    From: PesTYcyD <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy rzad jest niekompetentny czy moze celowo chca zarznac polski
    internet?
    Date: Mon, 14 Mar 2011 09:38:24 +0100

    W dniu 2011-03-14 09:10, Andrzej Ława pisze:
    > ...chodzi mi o przekazanie stron internetowych pod koncesjonowane i
    > nadzór KRRiT...
    >
    > Ktoś ma swojego videobloga - i już zasadniczo (wg. tego projektu)
    > powinien się w KRRiT rejestrować.

    I to i to. Wyjście z sytuacji - rejestrować strony za granicami polski.
    Ta regulacja tak czy siak jest "wirtualna" nie ma czegoś jak "polski
    internet" Czy polonijna gazeta z USA podlega pod regulacje? Nie. Po co
    regulować dostawców VOD w Polsce skoro przeniosą się do Czech i będą
    robili to samo tyle że podatki będą odprowadzali gdzieś indziej.
    Videobloga można prowadzić na Youtube więc rejestrować nie trzeba.