  • Data: 2004-06-17 16:09:01
    Temat: Re: czy mozna odwolac podpisane zamowienie po ang?
    Od: "Jerzy Roman" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cytuję jedna z wypowiedzi na ten temat i link:

    "Szanowny Panie!
    Ta Firma to "Banda Naciągaczy".Działają już od kilkunastu lat w ten sam
    sposób.Co prawda zamieścili moje ogłoszenie na moją prośbę, gdyż nie
    zauważyłem napisanej drobnym drukiem ceny tej usługi w Euro. Natychmiast po
    otrzymaniu informacji, że mam zapłacić jakąś horrendalną kwotę wysłałem faks,
    ze rezygnuje z tej usługi ale nie chcieli tego ogłoszenia wcale wycofać.
    Potem regularnie prośby o skreślenie mnie z listy internetowej. Nie
    przyjmowałem i odsyłałem natychmiast przesyłane do mnie CD tej firmy. Oni
    jednak ignorowali te pisma i regularnie 1 x w miesiącu domagali wpłaty kilku
    tysięcy Euro, przysyłali rokrocznie informacje, ze przedłużyłem umowę z nimi,
    choć była to oczywista nieprawda. Grozili ma także firmą odzyskująca długi.
    Problem ten został rozwiązany definitywnie przez mego prawnika Mec A.K. z
    Gdańska który przesłał im pismo zniechęcające do nękania mnie. Mam spokój od
    około roku, choć uprzednia korespondencja trwała prawie 3 lata.
    Bardzo chętnie dobrałbym się tej bandzie do skóry. Niestety tak na prawdę
    to nie wiadomo, gdzie oni się znajdują. Podają kilka różnych adresów w kilku
    krajach. na korespondencję e-mailem, pisemną i na faksy nie odpowiadają.
    Proponuje nie przejmować się. Myślę, że takich jak my jest w Polsce wielu.
    Jestem pewien, że nie ma możliwości aby mogli te wyłudzane pieniądze
    wyegzekwować.

    Pozdrawiam

    Marek M."

    http://free.polbox.pl/i/intercab/