  • Data: 2008-09-01 05:40:07
    Temat: Re: czy mozna jakos ustalic stan cywilny sasiadki ?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> napisal:

    > Może byś nie wypisywał takich herezji, co?

    Bo zakladasz, ze OCZYWISCIE wraz z inkryminowana kobieta zlozyl
    deklaracje od umowy pozyczki? ;) Nawet, jezeli od 1 stycznia
    2007 tylko na niej ciazy obowiazek zaplaty podatku 2%. Bo ja z kolei
    zakladam, ze pozyczka byla na kwote wieksza niz 5000 zl. W przeciwnym
    razie watkotworca nie tworzylby takiego rabanu ze zwrotem.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek