    From: adamcios <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy jest sposób na ściągnięcie długu?
    Date: Wed, 13 Dec 2006 22:45:25 +0100

    Wiesz gdybym chcial opinii krytyki to bym wiedzial gdzie szukac.
    Mialem nadzieje ze na grupie dostane pare informacji jak zalatwic sprawe
    w sadzie lub cos zwiazanego z prawem a ty wykpiles sie jakas glupia
    uwaga. Co mi po twoim debilnym zdaniu, jakiegos kolesia
    ktoremu-brawo-udalo sie pomnozyc 3x4 i wyszlo 100% zysku. Nic nie
    pomogles wiec po co w ogole jestes pfffff .... Lepiej sie czujesz ze
    dales gowno nie porade?

    EOT sam sobie pomoglem....

    "jesli nie dziala sila argumentow, trzeba uzyc argumentu sily"