  • Data: 2002-07-06 20:01:30
    Temat: Re: czesto sie tego czepiaja??
    Od: "Daniel/Dan/Śniegoń" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poproś prezesa spółdzielni lub ZBM-u o pismo odmawiające zgody
    > na wywieszenie tabliczki wymaganej ustawą dla okazania we właściwym
    > urzędzie. WYDA ZGODĘ

    Nie o to chodzi - po prostu za duzo zalatwiania - ja to mieszkanie wynajmuje
    itp. itd.
    A chce po prostu zrobic wszystko jak najbardziej legalnie ;) - at taki ze
    mnie
    zboczeniec ;P

    Tak sobie mysle, ze rownie dobrze moge sobie taka tabliczke wystawic za
    okno - bo pisze
    ze ma byc na zwenatrz budynku - a ze okno jest na 2 pietrze to juz nie moja
    wina ;P

    Pozdrawiam
    Dan