  • Data: 2006-05-10 21:23:20
    Temat: Re: co może komornik sądowy?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e3tgg4$fr5$1@atlantis.news.tpi.pl Piotrek

    > a co mialem mu tu pisac o tym że:
    > Komornik nie może zająć
    (...)
    Nie. Powinieneś po prostu podać artykuł, jakiś link i ew. skomentować
    zaznaczając, że to tylko Twoje zdanie.

    > 1) przedmioty urządzenia domowego, pościel, bielizna i ubranie codzienne,

    Po co tyle cytujesz? Chcesz po fakcie usiłować udowodnić, że to znasz?

    > To jest właśnie art. 829 k.p.c. .
    Poważnie?

    > Ale jak już pisałem komornik i to może zająć w pewnych okolicznościach o
    > których nie bede sie tu rozpisywał ..
    Pewnie, po co? Trzeba by dowodzić, uzasadniać.
    Łatwiej wkleić obszerny tekst powszechnie dostępnego artykułu.

    > Pozdrawiam Piotrek(komornik)
    Dowcip.
    Niemniej pozdrawiam również.

    --