  • Data: 2005-12-28 22:35:45
    Temat: Re: [ciekawostka] Mord nieżywego.
    Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli to SF, to replantacje zębów oraz implantacje protez zębowych też
    > byłby SF - przynajmniej z punktu widzenia przeciętnego lekarza z XIX
    > wieku ;)
    >
    > Przywrócenie akcji serca i oddechu po ich zatrzymaniu też niedawno
    > uznano by za cudowne zmartwychwstanie ;)

    > Sam widzisz. A prace trwają. Komórki macierzyste są już na tyle
    > konkretną sprawą, że zaczęły się o nie wojny polityczno-religijne.
    >
    > Nanotechnologia też teoretyczne podstawy już ma. A i pierwsze praktyczne
    > też.
    Doświadczenie jest miarą poznania Swiata. Kiedy na swoim żywym, martwym (
    niepotrzebne skreślić) chcesz wypróbować osiągnięcia nauki w dziedzinie
    nanotechnologii. Nic nie widzę. To że na jakimś programie w TV coś pokażą to
    wcale nie znaczy że to jest. Sam widziałem dinozaury jak żywe. I to parę razy.
    Albo wielką małpę. Uwierzę jak z wąsa mojego nieżyjacego kota zrobią mi
    drugiego, takiego samego. Idz do dentysty i spytaj kiedy Ci wszczepi zalążek
    brakującego zęba. A na taki mord nieżywego mozna się przypadkowo załapać. Można
    przejechać już raz przejechanego. Na dodatek okaże się że to był szwagier.
    Kiedyś sprawca drugiego przejechania po pijanemu powiedział że mu parasol w d..
    ie otworzy. Dobra dusza po 3 dniach zrozumiała że to nie parasol tylko nóż i nie
    w d.. ą tylko w serce wsadzony. Wybroni się ktoś z takiej sytuacji. Śmiem
    wątpić. Tomek