eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak faktury › Re: brak faktury
  • Data: 2007-11-15 18:08:38
    Temat: Re: brak faktury
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Nov 15, 6:44 pm, "miffy" <m...@n...pl> wrote:
    > Mam u jednego operatora tv+internet+telefon. Telefon przestał działać. Po
    > rozmowie z operatorem okazało sie, że nie zapłaciłam rachunku więc odłączyli
    > telefon. Problem w tym, że żaden rachunek nie przyszedł. Z informacji
    > wynikło, że firma roznosząca faktury nawaliła i abonenci w rejonie
    > obsługiwanym przez tą firmę, nie dostali faktur. Pani była uprzejma
    > poinformować, że mam dowiedzieć się ile muszę zapłacić, szybko uregulować
    > należność, bo inaczej odłączą resztę, że w moim obowiązku jest kontakt w
    > celu uregulowania zapłaty w przypadku nie otrzymania faktury.
    > Więc pytania: Czy pani ma rację? Czy mogę nie płacić nic, póki nie otrzymam
    > faktury? Czy mieli prawo bez uprzedzenia wyłączyć telefon? Czy takie
    > postępowanie operatora uprawnia do rozwiązania umowy?

    UPC? W regulaminie jest gdzies chyba adnotacja ze rachunek/faktura nie
    jest wezwaniem do zaplaty a jedynie zaswiadczeniem o swiadczeniu uslug
    za kwote. Cos w stylu ze tak jak w sklepie paragon dostajesz dopiero
    jak zaplacisz a oni ci ida na reke wysylajac wykaz uslug wczesniej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1