  • Data: 2002-11-18 15:44:29
    Temat: Re: bledy kraweznikow - bardzo prosze o pomoc
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chlopie , tu nie idzie o te zakichane punkty , tylko o zdrowie i czasami
    > zycie innych wspoluzytkownikow drog, mam prawo jazdy od 19 lat i jeszcze
    > zadnego punktu karnego. Gdyby to ode mnie zalezalo zabralbym ci prawo
    jazdy
    > na zawsze. Bo gdybys np. przejechal mi syna, musialbym urwac ci leb....
    >
    > --

    Jak czytam takie slowa to tak jakbym slyszal mojego ojca. Najlepiej to
    wszsytkich pozamykac do wiezienia anwet dzieci jak popatrza sie oczami
    pozadania na lizaka w sklepie. A pomyslales ze to ty mozesz ktoregos dnia
    nawet jadac zgodnei z przepisami potracic pieszego .. i to z wlasnej winy
    ... bo dostaniesz tik nerwowy nogi czy oka i nie zauwazysz badz wykonasz cos
    nie tak?
    Pomyslales o tym. Myslenie nie boli drogi kierowco wiekowy.

    Czytam ten temat i plakac mi sie chce.

    AJA