  • From: <1...@2...invalid>
    Subject: Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 7 Sep 2012 21:07:48 +0200

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.1209071258310.2184@quad>:

    > Ale IMO "wprowadzenie w błąd" jest spełnione.
    > Zapis o "każdym łączu" jest oddzielny, nie ma zapisu "każde łącze które"
    > (lub podobnego).

    Tak? Napis "wsparcie dla annex A Neostrada/Netia/Dialog" jest niewidoczne?

    A może by się czepić, że moje poprzednie łącze internetowe działało na
    0202122, albo na FR (dwa druty na RJ11) i włożyłem wtyk pasujący z tymi
    dwoma drutami i dupa.

    > Ale ja na pudełku widzę INNY napis!
    > Mówimy o tym pudełku, jak rozumiem:
    > http://www.wasserman.pl/userdata/gfx/62365f65ebb98ba
    fbcb29f012338d986.jpg

    > Przecież to jest zagrywka tej samej kategorii co "wygrałeś samochód!"
    > A dopiero później małymi literkami "ale dopiero 712 kolejnych SMSów
    > przekona cię że nie".
    > I taka zagrywka POWINNA być, z całą skutecznością, tępiona.

    Zagrywka, że najpierw piszą w jakim annexie neostrada/netia/dialog jest
    przez ten router obsługiwana?

    > Ale *manipulacja* ma miejsce ze strony producenta.
    > Nisko latający kwantyfikator ogólny grozi rykoszetem.

    Każdy łącze z annexem A to Twoim zdaniem manipulacja kwantyfikatorami?

    > "Każdego łącza" oznacza "każdego łącza", a nie "każdego łącza
    > które: [...lista...]". Tego słowa tam NIE MA!

    Owszem jest: "wsparcie dla dwóch typów podłączenia" i poniżej lista. Tylko
    trzeba czytać od początku do końca ;P

    Jeśli chodzi o paliwo:
    "paliwo IDEALNE do WSZYSTKICH silników
    dotyczy silników akceptujących noPB95"

    Pójdziesz do sprzedawcy/producenta tego paliwa i będziesz mu udowadniał, że
    masz samochód z silnikiem dieslai to tez jest noPB95?
    A może melexem podjedziesz?

    --
    'Tom N'