  • Data: 2006-04-24 12:25:14
    Temat: Re: badania lekarskie a zwrot kosztow
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pracodawca jest zobowiązany zwrócić całkowite koszty takich badań.

    Nooooooooooooo
    znowu się zaczyna ................

    Tylko z tymi jednostkami medycznymi, z którymi ma podpisaną umowę ...

    z żądnymi innymi

    CZY TO KURNA JASNEEEEE !!!!!!!

    warto w umowie określoć koszty badań ...... i nie będzie problemów

    a co mnie kurna obchodzi, gdzie mieszka lub będzie pracował pracownik lub
    osoba ubiegająca się o pracę
    ma robić badania tam, gdzie ja podpiosuję umowę ... w końcu kurna pracownik
    nie będzię rządził pracodawcą

    pozdrawiam
    fart