  • Data: 2002-08-08 20:31:38
    Temat: Re: alkohol w miejscach publicznych
    Od: Marcyś <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XaN" <x...@m...art.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns9264E11B0C105xanmetalartpl@193.110.120.9...

    > Chodzi mi o to czy moga podchodzic i sprawdzac co tam walisz.
    > Czy policja tak po prostu moze Cie przeszukac?

    Może, ale tu raczej nie chodzi o przeszukanie, lecz o kontrolę
    osobistą i sprawdzenie bagażu. Policja ma takie prawo
    w przypadku podejrzenia zaistnienia czynu zabronionego
    pod groźbą kary (takim czynem jest spożywanie alkoholu
    w miejscach niedozwolonych).
    Podsatwą prawną jest art. 15 ustawy o policji i wydane
    na jego podstawie rozporządznie MSWiA.