  • Data: 2023-05-13 09:42:27
    Temat: Re: aktualizacje "Sokratesa" i "dziecka w samochodzie"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > https://www.rp.pl/prawo-karne/art38452461-wypadek-na
    -sokratesa-sad-samochod-sprawcy-byl-jaskrawy-i-rycza

    > Wygląda, że ta wątpliwa MZ wina ojca ujmuje z wyroku głownemu,
    > bezspornemu sprawcy. Coś jakby tamten zabił mniej bo ten widział, że
    > ma nóż. Chyba nie ogarniam na jakimś bardziej podstawowym poziomie
    > abstrakcji.

    Ja też. Teraz zaczynam rozumieć motocyklistów z pustymi tłumikami.
    Myślałem że to po prostu wieś z człowieka nie wyszła i stare
    przyzwyczajenia spod remizy a ty się okazuje że im głośniej ryczysz tym
    mniejsza twoja wina. Samochód mam niestety czarny wiec w razie draki
    wina domyślnie moja:(

    Mam nadzieję, że tym razem robert miał rację i pismaki coś pokręciły:(
    Zna ktoś sygnaturę, żeby sprawdzić uzasadnienie jak się pojawi?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!