  • Data: 2003-04-08 15:51:33
    Temat: Re: "Życzliwy" sąsiad
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "bubu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli jednak się da..
    >
    > Problem w tym że on tak długo nie gra na cały regulator..
    > Tzn. gra wystarczająco długo żeby mnie, delikatnie mówiąc, obudzić, a za
    > krótko na przyłąpanie go przez policję.
    > Ale dzięki za jakieś info.
    > Ciekawi mnie czy istnieje jakiś samodzielny sposób na zmierzenie tego hałasu
    > / czy raczej drgań podłogi tj.
    Witam
    kup "Fonometr" jest skuteczny ale jest jeden problem wyniki nie bedą brane pod
    uwagę, policja ani prokurator a raczej Sąd Grodzki nie wezmą takich wyników
    pod uwagę.
    takie wyniki muszą powstać w wyniku zlecenia Prokuratora lub Sanepidu lub
    Inspektoratu Ochrony Środowiska

> [...]
    > trzeba z datą i czasem który by się nie dał zmanipulować) ? Ew. oprócz
    > pomiaru samych dB po prostu nagrać to, moze są jakieś urządzenia w których
    > nie się regulować wzmocnienia nagrania i stanowiłyby dowód na poziom hałasu
    > ?
    > Może jakiś sprzęt górniczy do pomiaru drgań by pomógł, mam znajomych na
    > kopalni.
    > I jeszcze jak udowodnić że to od niego pochodziło ( przy czym ja akurat
    > takiego sprzętu nie posiadam także moge udowodnić że nie spreparowałem)

    A tak naprawdę to masz przechlapane (sorki) ale to prawda.
    Policja Ci nie pomoże. Pomogą Ci tylko Sąsiedzi.
    Muszą sami zgłaszać lub muszą zgodzić się na zeznawanie przed dzielnicowym lub
    rewirowym i w dodatku podpisać prorokół przesłuchania.
    No i jeszcze ostateczny warunek "konieczny"
    gościu musi otworzyć policji drzwi od mieszkania a policja musi stwierdzić
    przy kimś z sąsiadów albo przy tobie że w mieszkaniu nie ma nikogo lub nikt z
    mieszkańców na siłę nie podgłośnił muzyki, a jeżeli tak było tu on musi
    wskazać tą osobę.
    Powodzenia
    "Bardzo Sfrustrowany Sąsiad"