  • Data: 2005-01-24 11:19:46
    Temat: Re: Zwrot towaru (pełnowartościowego) do hurtowni - czy mozna?
    Od: AdamS <a...@b...webpark.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam grupe.

    Witam, choć tylko za siebie

    > Szukam podstawy prawnej ktora wyjasni mi ponizsza sytuacje:
    > Sklep wzial z hurtowni towar (ubrania). Towar jest pelnowartowciowy.
    > Wystawiono fakture z terminem platnosci.
    >
    > Towar nie sprzedaje sie w sklepie, termin platnosci mija, hurtownia
    > monituje o zaplate.
    > W koncu sklep sie poddaje, nie ma czym zaplacic faktury bo towar sie nie
    > sprzedal, wiec
    > czy sklep moze oddac towar do hurtowni w ramach rozliczenia i poprosic o
    > korekte wystawionej faktury?

    Przecież to paranoja, a niby dlaczego hurtownia ma sponsorować sklep i
    zwolnić właściciela sklepu z jakiegokolwiek ryzyka.
    Jeśli już to trzeba było przed zakupem uzgodnić z hurtownią możliwość
    ewentualnego zwrotu towaru.

    > Czy jest jakas podstawa prawna zezwalajaca na taki manewr lub
    > zabraniajaca go?

    Gdyby była "zezwalająca" to pewnie nie mielibyśmy dzisiaj hurtowni, a
    ja sam otworzyłbym sklep z czymkolwiek, bo jeśli sprzedam to zarobię,
    a jeśli nie to nie stracę, ufff ... i dziwić się że w naszym pięknym
    kraju jest tak "pięknie" ...

    --
    Pozdrawiam AdamS