    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot nadpłaty po śmierci nabywcy
    Date: Wed, 30 May 2012 15:49:29 -0500

    Krzysztof Jodłowski wrote:

    > Miałem ostatnio taki przypadek. Zostało ok. 20 zł nadpłaty. Wystarczył
    > akt zgonu i numer konta na które mają przysłać rozliczenie i różnicę po
    > rozliczeniu. Koniec sprawy. Znaczy się, że wyszli przed szereg.
    > To samo było w energetyce.

    Ale szybko poprawia procedury, kiedy zglosi sie spadkobierca i zazada
    zwrotu nadplaty.
    Oczywiscie przy takich drobnych kwotach i oczywistosci, ze osoba chcaca
    zwrotu jest spadkobierca jak najbardziej moga ta kase oddac "na wyrost".
    Nie ma przepisu zabraniajacego oddac " w ciemno" na podstawie dobrej
    wiary i oswiadczenia osoby zgalaszajcej sie, ze to jej wlasnie kasa sie
    bedzie nalezala tak czy siak, po przeprowadzeniu postepowania spadkowego.