  • Data: 2010-05-29 15:47:22
    Temat: Re: Zwolnienie na urlopie
    Od: "Yzedef" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości >

    > kopią Cię w dupe jawnie a Ty masz jakieś skrupuły?!
    > idź do znajomego lekarza i weź sobie zwolnienie do końca umowy i
    > odpocznij...

    Wiem ze mnie kopia, ale te ostatki chce sie jakos przemeczyc i zachowac
    klase, druga sprawa sa ludzie z ktorymi pracuje... o drugich takich ciezko
    bedzie... i tez nie chce ich zostawiac "w lesie" a ze dyrekcja jest chora ze
    nie powiem popi.%$%% to inna sprawa..
    Dzieki wszystkim za wszelkie rady :)

    Pzdr.