    From: "Athorgal" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Żul pospolity jak sie go pozbyć
    Date: Sat, 30 Aug 2008 10:52:20 +0200

    Tak to jest jakieś wyjście szczególnie że Sanepid ma taki obowiazek, ale co
    zrobi sam nie posprząta, może kare wlepić ( hahaha powie żul ) i na tym się
    skonczy, chyba że wlepia kare spółdzielnie ale robale są w mieszkaniu a noca
    wychodza na korytarze w wiadomo sanepid działa za dnia:) więc spółdzielnia
    ja to polsce nie odpowiada za brud w mieszkaniu

    Chociaż tak jak mówisz jest to zagrożenie i nie raz w tv i prasie o takich
    przypadkach pisali i mówili i .... ucichlo
    wiadomości news:g9argm$hfa$1@news.onet.pl...