  • Data: 2005-01-11 04:43:49
    Temat: Re: Zniewaga na forum publicznym
    Od: atlantis <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Podaj mi cwoku Waglowski konkretny wyrok sadu w Strasbourgu na poparcie
    swojej tezy ze dobra osobiste osoby publicznej (nazwisko skorumpowanego
    urzednika) sa rownorzedne z dobrami osoby prywatnej.

    Kurewki z polskiego Sadu Najwyzszego niech zajma sie czym innym niz
    tlumaczeniem z jezyka angielskiego. Zle im to wychodzi co widac po
    bredniach ktore przytaczasz.

    Z twoim angielskim tez nie jest najlepiej skoro trzymasz sie kurczowo
    obcojezycznych bzdur osob trzecich (tj. polskiej intepretacji kurewek z
    SN angielskojezycznych wyrokow Strasbourga).